Friday, May 4, 2012

PENDUDUK SG.SEPUTIH KENA KANTOI OLEH KERAJAAN SELANGOR!!!





PENDUDUK SG.SEPUTIH KENA KANTOI OLEH KERAJAAN SELANGOR!!!


  BELUM APA-APA DAH UCAP TERIMA KASIH



Janji tinggal janji apabila Kerajaan Selangor yang diterajui oleh Parti Pembangkan menaburkan janji PALSU kepada penduduk Kg.Sg. Seputih di Lembah Jaya Utara untuk membina Jambatan tetapi sampai hari ini tiada sebatang kayu pun didirikan oleh Mereka.

 Tempat dimana Jambatan runtuh



Dalam keadaan sebegini ADUN PAS pula membuat kain rentang yang tertulis UCAPAN TERIMA KASIH DARI PENDUDUK SG.PUTIH KEPADA KERAJAAN SELANGOR,yang peliknya sampai sekarang tiada sebarang usaha di ambil bagi membina jambatan itu yang runtuh akibat banjir.



Ini baru janji belum ada apa-apa dah letak kain rentang,bila nak insaf janganlah sakitkan hati penduduk di Lembah Jaya Utara.Kalau nak bina jambatan binalah dulu jangan sangat.Dah hampir dua bulan jambatan itu runtuh sebatang kayu pun tak nampak apakah Adun Lembah Jaya menganggap penduduk Lembah Jaya dan  Sungai Putih sebagai badut.Perihatinlah sikit fahami masalah mereka dan uruskan secepat mukin kalau tidak mengaku saja yang Kerajaan Pakatan Pembangkang tidak boleh membina Jambatan tersebut.

Selama 50 tahun lebih Barisan Nasional memerintah tetapi tiada mengiklankan semua pembangunan yang mereka lakukan sebab memanglah tugas dan tanggung jawab mereka.

Jambatan itu telah runtuh pada 07 Mac 2012 hanya Kain Rentang mengucapkan TERIMA KASIM kelihatan dikawasan Dun Lembah Jaya.

FIKIR-FIKIRLAH WAHAI SAUDARA SEKELIAN SEBELUM MEMBUAT KEPUTASAN !!


TELUR SEBIJI RIUH SEKAMPUNG itulah hakikat pak belalai khasim

BILAKAH AGAKNYA KERAJAAN SELANGOR AKAN MEMBINA JAMBATAN INI????

No comments:

Post a Comment